2009年10月5日 星期一

3個主題建議

1. 大圍街頭小食
原因:大家都應該有食小食的習慣;
所以希望能夠找出受歡迎等任何小食;
2. 環保香港
原因:找出不同保護香港環境的方法;
令生活中不同的小部分也環保起來;
3. 豬流感
原因:因為這個病太可怕了;
必須找出不同方法去保持健康;

4 則留言:

  1. 第(一)個主題我覺得好好wor:]
    因為大圍呢邊都有好多好味嘅小食
    加埋大圍比較近我哋身邊
    成日都有接觸嘅食物都唔少
    so我就覺得呢個主題ok wor:]

    回覆刪除
  2. 3. 豬流感...
    說真的...你應該這報告能做多長-0-

    回覆刪除
  3. 大圍街頭小食
    易做
    環保香港
    香港人都要正視既問題

    回覆刪除
  4. 環保系我地應該要多注意既野``
    要令香港人知道我地香港依家既環保情況系好到邊到``

    回覆刪除