2009年9月25日 星期五

個banner唔鐘意可以del左佢

2 則留言:

  1. 我覺得你條banner整度cute wor;
    唔錯ar:]
    好多超cute嘅公仔;
    haha;你應該花左好多心思gar;
    我哋一齊俾心機做好佢拉;加油:]]]

    but我有d意見:>v<
    我想d公仔嘅位置可以改下;
    因為咁睇有d密密地;

    回覆刪除
  2. del o左咪冇人做lo= ="
    我冇咩藝術既天份,
    所以做o左=冇做-_-
    你點做都冇所謂
    唔好del o左著作人d權限就得......
    意見:第一組字下邊個公仔好樣衰-_-

    回覆刪除